Zakar Seorang Lelaki

*petikan dari buku Permata Yang Hilang - mukasurat 68

Alat kelamin lelaki dipanggil Zakar dan ia mempunyai beberapa komponen utama iaitu kepala zakar, batang zakar dan buah zakar. Batang zakar adalah semata-mata urat yang sarat dengan darah di dalam pembuluhnya apabila ia menegang. Kepala zakar ialah alat utama yang mempunyai sensasi paling kuat berbanding bahagian yang lain. Ia adalah bahagian yang amat peka kepada sentuhan. Faedah orang yang berkhatan ialah bahawa kepala zakarnya kurang sensitif pada sentuhan dan kepala zakar itu menjadi kulit yang lebih kasar dan lebih memberi nikmat kepada perempuan.
Adalah penting untuk mengetahui bahagian kepala zakar anda. Yang baiknya ialah jika anda mempunyai kepala zakar yang besar. Di takuk zakar itu ada daging-daging yang kesat jika disentuh. Bahagian ini amat memberi nikmat kepada isteri apabila anda menarik zakar anda di dalam lubang farajnya bila berjimak. Anda juga mempunyai Gigi Zakar iaitu daging yang juga kesat berada di bahagian hujung batang zakar di bawah takuk zakar. Daging-daging kecil ini juga memberi nikmat yang besar apabila bergesel dengan dinding rahim isteri anda. Maka apabila berjimak, pastikan anda gunakan bahagian ini dengan sebaik-baiknya.



Satu lagi komponen pada zakar anda yang tidak banyak diketahui umum ialah Biji Zakar. Ia tidak boleh dilihat dengan mata kasar tetapi anda boleh merasainya setelah selalu membuat senaman tenaga batin. Ia dapat dirasai menonjol di hujung zakar anda di sebelah atas lubang kencing itu. Biji zakar ini ialah alat yang bersentuh dengan batu meriyan isteri anda iaitu bahagian pangkal rahim apabila anda memasukkan seluruh batang zakar itu ke dalam faraj. Setiap kali Biji Zakar itu terhantuk kepada sesuatu (tidak semestinya batu meriyan) ia berfungsi dua perkara; pertama, ia lebih menegangkan zakar dan kedual ia menolong melambatkan keluar mani. Maka gunakanlah dengan cara yang sebaiknya bila berjimak.